Кафедра соціально-гуманітарних дисциплін (СГД)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра соціально-гуманітарних дисциплін (СГД) за Автор "Soter, M."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Викладання англійської мови для спеціальних цілей у технічних закладах вищої освіти: історичні аспекти та сьогодення(2021) Слюсаренко, Н. В.; Сотер, М. В.; Slyusarenko, N.; Soter, M.Глобалізація сучасного ринку праці, вихід у європейський і світовий економічний простори, зумовлюють потребу пошуку шляхів підвищення конкурентоспроможності майбутніх фахівців різних галузей, зокрема технічних, які є високо затребуваними як в Україні, так і в усьому світі. Одним із таких шляхів є запровадження в освітній процес технічних закладів вищої освіти курсу англійської мови для спеціальних цілей. Це дозволить оптимізувати процес іншомовної підготовки майбутніх фахівців через імплементацію професійно-орієнтованої проблематики. Мета статті – дослідити історичні аспекти і реалії сьогодення щодо викладання англійської мови для спеціальних цілей у технічних закладах вищої освіти. Методологічна основа дослідження включає методи аналізу, синтезу та узагальнення передового педагогічного вітчизняного та зарубіжного досвіду викладання англійської мови для спеціальних цілей у технічних закладах вищої освіти, критичний аналіз наукової літератури з окресленої проблеми. Наукова новизна полягає у висвітленні історичних аспектів і реалій сьогодення щодо викладання англійської мови для спеціальних цілей у технічних закладах вищої освіти, узагальненні педагогічних ідей та досвіду провідних науковців, систематизація базових понять з проблеми. Висновки. Впродовж кінця ХІХ – початку ХХ століття визначено місце та значення курсу англійської мови для спеціальних цілей як важливого підґрунтя теоретичної і практичної підготовки майбутніх фахівців до виконання їхніх функціональних обов’язків цією мовою. Нині таке значення курсу в технічних закладах вищої освіти стало очевидним через його зв’язок із майбутньою діяльністю й наповнення професійно-орієнтованою проблематикою, що дозволяє налаштувати студентів до діяльності за фахом, сприяє їхній конкурентоспроможності на сучасному глобалізованому ринку праці. Практичний досвід імплементації курсів англійської мови для спеціальних цілей через їх зв’язок з майбутньою професійною діяльністю засвідчив посилення у студентів мотивації та налаштованості на безперервний процес саморозвитку та самовдосконалення з вивчення мови. Більш того, така імплементація у комплексі з професійно-орієнтованими дисциплінами надає можливість студентам технічних закладів вищої освіти впродовж усіх років навчання постійно професійно самовдосконалюватись.Документ Критерії, показники і рівні сформованості готовності майбутніх інженерів-судномеханіків до міжкультурної комунікації(2017) Сотер, Марія; Soter, M.; Сотер, М. В.У статті представлено критерії, показники і рівні сформованості готовності майбутніх інженерів-судномеханіків до міжкультурної комунікації Виокремлено мотиваційно-ціннісний, когнітивний і комунікативно-діяльнісний критерії готовності до міжкультурної комунікації. Визначено, що критерії сформованості є стандартними характеристиками, які дозволяють достовірно оцінити рівень готовності майбутніх інженерів-судномеханіків до міжкультурної комунікації; варіації вираження тих чи іншихпоказників дозволяють схарактеризувати рівень сформованості готовності студентів до міжкультурної комунікації