Логотип репозиторію
  • English
  • Català
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Italiano
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Polski
  • Português
  • Português do Brasil
  • Srpski (lat)
  • Suomi
  • Svenska
  • Türkçe
  • Tiếng Việt
  • Қазақ
  • বাংলা
  • हिंदी
  • Ελληνικά
  • Српски
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Català
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Italiano
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Polski
  • Português
  • Português do Brasil
  • Srpski (lat)
  • Suomi
  • Svenska
  • Türkçe
  • Tiếng Việt
  • Қазақ
  • বাংলা
  • हिंदी
  • Ελληνικά
  • Српски
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Vadym Koval"

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Адаптаційні зміни в організмі студентів із гіпокінезією в процесі реалізації різних моделей занять із силового фітнесу
    (2024) Вадим Коваль; Алла Альошина; Олександр Тимочко; Юлія Сніжко; Інна Тхорева; Олександр Дерлюк; Ірина Гусєва; Карен Абрамов; Vadym Koval; Alla Aloshyna; Oleksandr Тymochko; Yuliia Shizhko; Inna Tkhoreva; Oleksandr Derliuk; Iryna Husieva; Karen Abramov
    Актуальність. Незважаючи на щоденно зростаючу різноманітну кількість фітнес-програм, оздоровчих рекреаційних комплексів, інноваційних відновлювальних систем із використання широкого спектра фізичних та ергогенних засобів, спрямованих на відновлення адаптаційних резервів студентів із гіпокінезією – ефективних шляхів розвʼязання цієї проблеми поки не існує. Мета. Визначити ефективність впливу різних за змістом, параметрами навантажень і режимами енергозабезпечення моделей силового фітнесу на процеси реадаптації студентів із гіпокінезією. Методи. У дослідженнях брали участь 50 студентів (юнаки) з гіпокінезією (дві групи по 25 осіб). Студенти першої групи використовували розроблену нами модель занять із силового фітнесу № 1 (поєднання комплексу силових вправ на тренажерах із режимом навантажень середньої інтенсивності в умовах анаеробного гліколізу). Учасники другої групи використовували модель занять № 2 (використання вправ із власною масою тіла зі зміною кінематичних характеристик техніки виконання в комбінованому режимі енергозабезпечення (анаеробний та аеробний гліколіз). Застосовували методи контрольного тестування розвитку силових можливостей (4 ПМ) й антропометрію. Результати. Установлено, що найбільш виражене підвищення силових можливостей (4 ПМ) у межах від +18,7 % до +26,9 % за чотири місяці досліджень спостерігали в першій групі обстежених студентів із гіпокінезією. У студентів другої дослідної групи також виявлено позитивну динаміку досліджуваних показників, але із суттєво меншою прогресією (від +8,8 % до +18,7 %). Досліджено, що контрольовані обвідні розміри тіла демонструють найбільш виражені позитивну динаміку (у межах від +3,9 % до +6,8 % за період досліджень) серед студентів першої групи. При цьому в представників другої групи, які в процесі занять використовували вправи з власною масою тіла зі зміною кінематичних характеристик техніки виконання в комбінованому режимі енергозабезпечення (анаеробний та аеробний гліколіз), також виявлено позитивну динаміку до збільшення обвідних розмірів тіла, але із суттєво меншою прогресією (від +2,0 % до +3,9 % за весь період). Висновки. У процесі досліджень виявлено, що саме поєднання комплексу силових вправ на тренажерах із режимом навантажень середньої інтенсивності в умовах анаеробного гліколізу, що дає змогу безпечно використовувати параметри показника робочої маси снаряда в межах 62–65 % від 1 ПМ для людей із низьким рівнем адаптаційних резервів організму (гіпокінезією), найбільш ефективно впливає на розвиток їхніх силових можливостей, гіпертрофію працюючих м’язів та процеси реадаптації.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Концепція реалізації силового фітнесу в систему фізичного виховання студентів із гіпокінезією
    (2025) Андрій Чернозуб; Олександр Тимочко; Едуард Сивохоп; Вадим Коваль; Карен Абрамов; Володимир Потоп; Andrii Chernozub; Oleksandr Тymochko; Eduard Syvokhop; Vadym Koval; Karen Abramov; Vladimir Potop
    Актуальність. Однією з глобальних проблем сучасної системи фізичного виховання в університетах є катастрофічне збільшення кількості студентів із вираженими проблемами гіпокінезії. Відсутність необхідного обсягу фізичних навантажень та низький рівень адаптаційних резервів організму більшості осіб цього віку є однією з ключових причин, які призводять до виражених фізіологічних процесів дезадаптації, гіподинамії та, як наслідок – до гіпокінезії. Мета статті – удосконалення системи фізичного виховання студентів із гіпокінезією в умовах силового фітнесу та створення новітньої технології розробки моделей занять для реадаптації їхніх функціональних можливостей. Методи. У роботі використано теоретичні, аналітичні та педагогічні методи, сукупність яких необхідна для системного інформаційного аналізу наукової проблеми. Пошуку ефективних шляхів її розвʼязання та розробки алгоритму проведення подальших серій фундаментальних досліджень для розробки новітніх технологій удосконалення системи фізичного виховання студентів із гіпокінезією в умовах силового фітнесу. Результати. У цій роботі представлено науково обґрунтований на основі результатів попередніх фундаментальних досліджень алгоритм побудови системи фізичного виховання студентів із гіпокінезією в умовах силового фітнесу, який за структурою та змістом кардинально відрізняється від «класичних» варіантів вирішення подібних питань. Запропоновано експериментальну технологію розробки моделей занять для реадаптації функціональних можливостей студентів із гіпокінезією в умовах силового фітнесу. Складність запропонованої нами технології полягає в необхідності ефективного й одночасно безпечного, ураховуючи результати аналізу широкого спектра фізіологічних і біохімічних даних та встановлений індивідуальний рівень резистентності організму студентів із гіпокінезією до стресового подразника, обґрунтованого поєднання режимів навантажень в умовах різних механізмів енергозабезпечення й необхідної варіативності комплексу силових вправ. Практична реалізації запропонованих структурних змін у системі та впровадження експериментальних технологій у розробку моделей занять позитивно вплинуть на процеси підвищення рівня резистентності організму студентів із гіпокінезією до стресового подразника з різними параметрами навантаження в умовах занять силовим фітнесом. Висновки. Одним із ключових факторів ефективного впровадження силового фітнесу в систему фізичного виховання студентів із гіпокінезією є необхідність кардинальної зміни її структури. Використання результатів сучасних наукових досліджень у процесі оптимізації змісту теоретичної та практичної складових частин. Додаткове вивчення фізіологічних процесів реадаптації, механізмів її контролю, корекції режимів навантаження на тлі різноманітних комбінацій поєднання силових вправ є ефективним варіантом набуття необхідного рівня знань для самостійної оптимізації моделей занять з урахуванням індивідуального рівня гіпокінезії.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Надіслати відгук