(2023) Марченко, Роман Олександрович; Доценко Сергій Михайлович
Наведено обґрунтування вибору конструкції поршня з додатковим
маслоз’ємним кільцем на юбці поршня. Також проведений аналіз конструкції поршнів двигуна – прототипа та виявленні основні недоліки при їх роботі. За результатами аналізу та на основі опрацювання літератури було запропоновано
змінити конструкцію поршня з метою забезпечення положення поршня, співвісне
до осі циліндра за рахунок встановлення додаткового маслоз’ємного кільця.
Проведенні розрахунки на міцність підтвердили можливість застосування
конструкції поршня з додатковим маслоз’ємним кільцем для газового двигуна
потужністю 620 кВт при частоті обертання колінчатого валу 600 хв-1