Кафедра фізичної культури та спорту (ФКтаС)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра фізичної культури та спорту (ФКтаС) за Ключові слова "physical culture"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Distance Learning of Physical Education as a Component of the System of Modern Education within the Framework of the "New Ukrainian School" Reform.(Intellectual Archive, 2022) Olena Voichun; Vira MolotylnikovaРозглянуто особливості формування ключових компетентностей освітньої реформи «Нова українська школа» у процесі дистанційного навчання фізичної культури. Описано шляхи реалізації кожної ключової компетентності під час уроку фізичної культури та інших форм фізичного виховання. Акцентовано увагу на освітніх ресурсах, за допомогою яких можна впровадити будь-яку компетентність у практику закладів загальної середньої освіти на сучасному етапі. Дистанційне навчання в сучасному розумінні сформувалося порівняно недавно і тому орієнтується на передовий методичний досвід, накопичений різними навчальними закладами світового простору, на використання новітніх та оперативних педагогічних технологій, що відповідають вимогам сучасної освіти та соціального забезпечення. Безумовно, поняття «дистанційне навчання» характеризується плюралізмом дефініцій, що свідчить про широкий спектр підходів до його трактуванняДокумент Theoretical and Practical Aspects of Preparation of a Personally Oriented Lesson of Physical Culture(Intellectual Archive, 2022) Olena Voichun; Vira Molotylnikova; Oleksandr BychkovУ статті висвітлено значення уроків фізичної культури як важливої складової гармонійного розвитку особистості; наголошено на необхідності формування стійкої позиції та бажання займатися фізичною культурою. Запропоновано основні теоретико-методологічні засади організації та проведення уроків фізичної культури: системність; наступність і перспективність; гуманізація; оптимізація навчально-виховного та оздоровчого процесу; індивідуалізація та диференціація формування здорового способу життя в учнів. Окреслено концептуальні засади професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури. Наголошено на провідній ролі ідей особистісно-орієнтованого навчання; запропоновано модель уроку фізичної культури з акцентом на врахуванні індивідуального потенціалу учнів.