135 “Суднобудування“
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 135 “Суднобудування“ за Ключові слова "135 "Суднобудування""
Зараз показуємо 1 - 11 з 11
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Визначення головних розмірів НЗБУ з дослідженням впливу зовнішніх факторів на механізми та елементи її якірної системи(2024) Ручка Роман Андрійович; Зайцев Володимир ВасильовичКваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" 106 с., 7 джерел. Обєкт дослідження- механізми та елементи якірної системи напівзануреної бурової установки. Мета досліджень – визначення головних розмірів напівзануреної бурової установки з дослідженням впливу зовнішніх факторів на механізми та елементи ії якірної системи. Методика дослідження - аналітична, числова. Кваліфікаційну роботу на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" виконано згідно завдання, виданого кафедрою морських технологій та океанотехніки. У роботі визначені головні розміри НЗБУ та виконано всі необхідні для дослідження математичні моделі та розрахунки основних параметрів механізмів якірної системи напівзануреної бурової установки. Робота містить ряд розрахунків у тому числі з використанням МКЕ. Розглянуті якірні механізми призначені для встановлення на напівзанурених бурових установках. Вони використовуються для виконання операцій з постановки платформи на точку буріння за допомогою спеціальних суден – Anchor handling tug supply vessel (AHTS). У першому розділі роботи визначено основні елементи НЗБУ вирішенням рівняння вагів та писано якірну системи НЗБУ. У дослідницькій частині виконано дослідження параметрів хвилювання, а також сил та навантажень, що діють на НЗБУ в режимі буріння та вживання. Крім того досліджено питання міцності елементів якірної системи, досліджено параметри барабану та турачки якірної лебідки в залежності від зусиль у якірних канатах, досліджено якірну стоянку НЗБУ на двох якорях та оцінка зміщення НЗБУ під час якірної стоянки. Виконано розрахунок потужності і підбір привідного якірної лебідки. Розраховано вал якірної лебідки та його опор.Документ Визначення головних розмірів СПБУ з дослідженням впливу зовнішніх факторів на механізми та елементи її якірного пристрою(2024) Герун Віталій Валентинович; Зайцев Володимир ВасильовичКваліфікаційна робота на здобуття вищої освіти "магістр": 99 с., 10 джерел. Об’єкт дослідження – механізми та елементи якірного пристрою СПБУ. Мета дослідження – визначення головних розмірів СПБУ та дослідження впливу зовнішних факторівна механізми та єлементи її якірного пристрою СПБУ. Методика дослідження – аналітична, числова. У кваліфікаційній роботі на здобуття вищої освіти "магістр" виконано сві необхідні для дослідження математичні моделі та розрахунки основних параметрів механізмів якірної системи СПБУ. Робота містить ряд розрахунків у тому числі з використанням МКЕ. Розглянуті механізми та елементи якірного пристрою СПБУ, які призначені для встановлення на морських бурових установках. Вони використовуються для виконанння якірних операцій. Під час виконання кваліфікаційної роботи зроблено: визначення головниз розмірів СПБУ вирішенням рівняння вагів; дослідження зовнішніх навантажень на СПБУ при стоянці на двох якорях; визначення оцінки зміщення СПБУ під час стоянки на звичайній якірній системі з довгими ланцюгами без підвісних вантажів; дослідження міцності елементів якірного пристрою; дослідження параметрів барабану та турачки якірної лебідки в залежності від зусиль у якірних канатах; визначення потужності і підбір приводного двигуна якірної лебідки; розрахунок валу якірної лебідки та його опор.Документ Дослідження нелінійних ефектів деформування суднових валопроводів(НУК, 2024) Лук'янцева Мар'яна Сергіївна; Шарун Григорій ВасильовичТемою кваліфікаційної роботи є аналіз результатів вимірювань навантажень підшипників суднових валопроводів. Головною метою було виявити можливі джерела розбіжностей теоретичних та фактичних результатів Jack-up тесту. У роботі була проаналізована актуальність даної теми. Описані способи вимірювань навантажень на підшипники валопроводу, визначені фактори впливу, розкрита важливість автоматизації системи та моніторингу підшипників та їх оптимізація. Для отримання більш точних результатів вимірювань була проаналізована важливість взаємодії різних методів визначення навантажень на підшипники. Також були проаналізовані економічні аспекти різних методів для вирівнювання валопроводу та вимірювань навантажень на підшипники. Визначено економічні вигідні сторони та ризики центрування та визначення навантажень на підшипники, що є важливим у судноплавстві. Графічна частина роботи складається з наступного: теоретичне креслення, 3D-модель суднової установки.Документ Дослідження особливостей проектування та конструювання корпусу накатного судна(НУК, 2024) Керімова Поліна Сергіївна; Шарун Григорій ВасильовичОб’єкт дослідження – корпусні конструкції накатного судна без пілерсів. Мета досліджень – розробити рекомендації з перевірки міцності корпусу судна. Методика досліджень – аналітична, чисельна. Проект містить розрахунки та графічні роботи, виконані на основі існуючих методик і нормативних документів. У роботі були досліджені особливості конструкції корпусів двопалубних накатних суден. Виконано набір корпусу судна за Правилами та перевірена загальна та місцева міцність корпусних конструкцій. Виконано розрахунок міцності відсіку судна в середній частині корпусу, застосовуючи спрощені розрахункові схеми моделювання відсіку. Графічна частина містить всі необхідні креслення та плакати, які дають уявлення про проект судна.Документ Дослідження та розробка оптимальної конструкції напівзанурювального фундаменту вітрового генератора(НУК, 2024) Давидова Поліна Сергіївна; Шарун Григорій ВасильовичТема магістерської роботи – «Дослідження та розробка оптимальної конструкції напівзанурювального фундаменту вітрового генератора». Дипломний проєкт присвячений аналізу розвитку та перспектив використання офшорної вітроенергетики як відновлюваного джерела енергії. Розглянуто сучасний стан глобального офшорного вітроенергетичного ринку, ключові технологічні аспекти плавучих вітрових турбін та економічні переваги цього сектора. Особлива увага приділена порівнянню основних типів платформ для плавучих турбін, таким, як напівзаглибні, TLP та SPAR, їх конструктивним особливостям, ефективності використання, відмінностям, перевагам та недолікам. Проаналізовано потенціал Чорноморського регіону для розвитку офшорної вітроенергетики, зокрема в контексті Туреччини, Болгарії та Румунії, з урахуванням нормативної бази, природних ресурсів та екологічних викликів. Результати дослідження спрямовані на обґрунтування необхідності інвестицій у розробку плавучих офшорних платформ і створення умов для інтеграції вітроенергетичних проектів у національні енергетичні системи. На прикладі аналізу для українського Чорноморського регіону запропоновано практичне рішення щодо оптимізації технологічних викликів для плавучих вітрових установок, враховуючи географічні та кліматичні умови, економічні чинники, а також екологічний вплив. У дослідженні акцентовано увагу на провідній ролі офшорної вітроенергетики в досягненні цілей декарбонізації, підвищенні енергетичної безпеки та створенні нових економічних можливостей у регіоні. В процесі виконання дипломного проекту визначено головні розміри проекту в першому наближенні і розроблено дизайн-проєкт майбутнього фундамента. На основі отриманих головних розмірів вітрового фундамента побудована тривимірна модель корпусу за допомогою ПЗ Solidworks. Робота містить аналіз світових прогнозів розвитку офшорних вітрових станцій і існуючих концептів, дослідження розробок у Чорному морі, вибір оптимальних головних розмірів, побудову 3Д-моделі.Документ Дослідження характеристик якірно-швартовного пристрою напівзануреної бурової установки(2024) Шаров Сергій Валерійович; Зайцев Володимир ВасильовичОб'єкт дослідження – якорно-швартовний пристрій НЗБУ. Мета дослідження – дослідження впливу зовнішніх сил, що діють на якірний пристрій напівзанурювальної установки. Методика дослідження – аналітична, чисельна. Робота містить низку розрахунків та графічних матеріалів, виконаних на підставі існуючих методик та нормативних документів. У текстовій частині роботи подано для розгляду та аналізу існуючі НЗБУ. Визначено основні елементи НЗБУ. Робота містить: дослідження параметрів хвилювання для режимів буріння та виживання НЗБУ відповідно до вимог СНиП 2.06.04-82, дослідження сил та навантажень, що діють на НЗБУ в режимі буріння та виживання, вибір елементів якірно-швартовного пристрою, дослідження параметрів якірної стоянки НЗБУ в режимі виживання, дослідження міцності елементів якірно-швартового пристрою. Графічна частина має всі необхідні креслення, які дають уявлення про НЗБУ та якірний пристрій.Документ Дослідницьке проектування яхти класу "Міні"(2024-12) Рябов Данііл Вадимович; Пащенко Юрій МиколайовичМагістерську роботу виконано згідно завданню, виданому кафедрою Теорії та проектування суден. В цій роботі побудовані теоретичне креслення та 3D модель яхти, креслення загального розташування і вітрильного центрування. В розділі «Теорія корабля» розраховані гідростатика, остійність та ходовість яхти, зроблена її поляра. Досліджені характеристики ходовості за різними методиками і буксиру- вальними випробуваннями у дослідному басейні НУК. В розділі «Конструкція корпусу» обрано матеріал для виготовлення конструкцій корпусу судна. Обрані товщини обшивки і набору корпусу за розрахованими навантаженнями, що діють на яхту.Документ Концептуальне проектування рятувального катера для Бугсько-Дніпровського лиманського каналу та дослідження його ефективності та надійності(2024-12) Вихопень Микола Васильович; Нєкрасов Валерій ОлександровичЗгідно з завданням кафедри теорії та проектування суден в магістерській дипломній роботі було реалізовано дослідження процесу концептуального і технічного проектування катера для проведення рятувальних робіт та пожежогасіння в акваторії Чорного моря. При розробці концептуального проекту були реалізовані: - формування моделей експлуатації катера та його інженерно-навігаційних властивостей, необхідних для аналізу всього комплексу функціональних операцій цього судна в умовах його експлуатації в Чорному морі. - створення моделей експлуатації катера в заданих умовах і постановка задач їх функціонування. - визначення показників ефективності та надійності функціональних операцій на основі на основі адаптованої програми до дійсного завдання для досягнення головного критерію оптимізації – визначення ефективності та надійності. Результатом концептуального проекту став катер швидкістю 15 вуз, водотоннажністю 55 т ознаками архітектурно-конструктивного типу якого стали: катер з однією палубою та з подовженою надбудовою, транцевой кормою та, а також машинним відділенням розташованим в задній частині корпусу. На етапі технічного проектування катера був розроблений проект, який задовольнив основні вимоги катерів даного класу та доповнив отримане концептуальне рішення задоволенням вимог до експлуатаційної надійності катера. За результатами концептуального проектування була побудована 3D-модель корпусу катера і за допомогою програмного продукту Maxsurf Engineering були виконані розрахунки плавучості, остійності, непотоплюваності і ходовості, а також морехідності катера. Таким чином, розробка концептуального і технічного проекту катера, призначеного для рятувальних робіт в районі Чорного моря відповідає завданню на проектування та вимогам до катерів його типу, що забезпечує його ефективність і надійність та задовольняє морехідним якостям.Документ Модернізація енергетичної установки балкера MP KAMSARMAX 1 згідно до діючих вимог IMO(НУК, 2024-12) Гнатуша Даниіл Євгенійович; Коробко Володимир ВладиславовичВ кваліфікаційній магістерській роботі «Модернізація енергетичної установки балкера MP KAMSARMAX 1 згідно до діючих вимог IMO» виконано розробка проекту модернізації енергетичної установки судна з метою підвищення її експлуатаційних характеристик та зменшення викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря до рівня вимог IMO. У якості головного двигуна було обрано MAN B&W 6S60ME-C10.5, потужністю 10450 кВт при частоті обертання 96 об/хв. Розроблена теплова схема та схема утилізації скидної теплоти в СЕУ. Виконано розрахунок та підібрано обладнання для допоміжної енергетичної установки. Для задоволення вимог ІМО щодо зменшення викидів SOX та NOx у відпрацьованих газах виконано розробку комбінованої системи EGR та EGC для застосування на даному судні. Для підвищення надійності експлуатації обладнання СЕУ на балкері застосовані: система моніторингу напруги корпусу судна Totem Plus Hull Stress Monitoring та система контролю стану зносу підшипників фірми Kongsberg. Розглянуто технологію монтажу комбінованого котла.Документ Модернізація енергетичної установки танкера Brasil Knutsen(НУК, 2024-12) Калічин Андрій Васильович; Коробко Володимир ВладиславовичВипускний проект складається з пояснювальної записки обсягом 92 с., додатків, креслень та плакатів на аркушах формату А3 та А4. У першому розділі наведена загальна характеристика танкеру «Brasil Knutsen», клас проекту за IACS, вимоги IMO, SOLAS-74, MARPOL 73/78. У другому розділі проведено аналіз пропульсивного комплексу. Проведено аналіз параметрів ЕУ базового судна. Проаналізовано вибір ГД. У третьому розділі розроблено теплову схему СЕУ та спроектовано енергетичні комплекси. У четвертому розділі виконано проектування системи. Розроблено принципову схему паливної системи СЕУ. Проведено гідравлічний розрахунок. Обрано комплектуюче обладнання. Визначені запаси робочих речовин. В п’ятому розділі проведено аналіз розміщення енергетичного обладнання у машинному відділенні. Проаналізовано вимоги розміщення обладнання в МКВ судна. Розроблено креслення розміщення обладнання в МКВ судна. Запропоновано заходи моніторингу стану корпусу судна, та систему вимірювання потужності морських валів. У шостому розділі розроблено розташування енергетичного обладнання на судні. У сьомому розділі проведено технологічну розробку монтажу або ремонту елемента СЕУ: «Форсунки головного двигуна». Підсумок роботи складається с висновку та списку використаних джерел інформації.Документ Модернізація пропульсивного комплексу рудовозу "Sao Diana"(НУК, 2024-12) Штилик Кирило Андрійович; Коробко Володимир ВладиславовичДипломна робота складається з пояснювальної записки обсягом 95 с. на аркушах формату А4 та шести креслень формату А1. До пояснювальної записки входить: вступ, вісім розділів, висновки, список використаних джерел інформації, 41 рисунок та 12 таблиць. У першому розділі наведена загальна характеристика судна «Sao Diana», клас проекту за IACS. У другому розділі розглянуті основні вимоги IMO, SOLAS-74, MARPOL 73/78. Проведено аналіз пропульсивного комплексу заданого судна. Обґрунтовано і зроблено вибір основних проектних рішень щодо підвищення ефективності пропульсивного комплексу. У третьому розділі запропоновано рішення щодо головної установки судна. Обґрунтовано і зроблено дефорсаж ГД та наведено його основні характеристики. Згідно нових даних по ГД було обрано тип передачі потужності. У четвертому розділі проведено аналіз допоміжної енергетичної установки. Проаналізовано головні споживачі електричної та теплової енергії. Виконано розробку теплової схеми. Обрано комплектуюче обладнання СЕС, УК, ДК. У п’ятому розділі запропоновано заходи з обмеження емісії GHG, SOx, NOx. Виконано проектування систем СЕУ. Розроблено принципову схему системи роторних вітрил. Проведено аналіз варіантів реалізації системи та її компонування. Обрано комплектуюче обладнання системи. У шостому розділі розроблені системи та заходи з моніторингу і діагностування стану обладнання СЕУ та системи роторних вітрил, а також заходи з моніторингу стану корпусу судна. Розглянуто питання технічного обслуговування та ремонту кришки циліндра. У сьомому розділі проведено аналіз розміщення енергетичного обладнання у машинному відділенні. Проаналізовано вимоги розміщення обладнання в МКВ судна. Приведено данні по розміщенню обладнання в МКВ судна. У восьмому розділі зроблена оцінка ефективності впровадження ESD-заходів, розраховано критерій EEDI для базового та модернізованого судна. Приведені рекомендації стосовно впровадження запропонованих заходів підвищення ефективності і екологічності судна.