Кафедра експлуатації суднових енергетичних установок та теплоенергетики (ЕСЕУтаТЕ)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра експлуатації суднових енергетичних установок та теплоенергетики (ЕСЕУтаТЕ) за Ключові слова "135 "Суднобудування""
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Аналіз шляхів вдосконалення енергетичної установки контейнеровозу НANJIN CALIFORNIA(НУК, 2024-12) Гудима Артем Олександрович; Кісєтов Юрій ВолодимировичКваліфікаційна робота включає 7 розділів пояснювальної записки та графічну частину на _____ аркушах формату А1. Пояснювальна записка включає сторінок _____ текстового матеріалу. Проведено аналіз і розрахунки: суміщені характеристики двигуна та рушія, навантажувальна діаграма, витрати палива для різних режимів навантаження двигуна. Розглянуті також питання визначення характеристик допоміжних комплексів і систем СЕУ, монтажу комбінованого котла, питання захисту навколишнього середовища при експлуатації судна. У даній роботі розглянуті деякі питання управління безпекою СЕУ: ▪ Міжнародні стандарти з управління безпечною експлуатацією суден і запобіганням забрудненню; ▪ Поняття аварійності, види аварійних морських подій (АМП) та їх класифікація; ▪ Система управління безпекою судноплавної компанії. Виконаний розрахунок показників ефективності впровадження рішень по підвищенню безпеки експлуатації СЕУ, який дозволив провести аналіз та оцінити річний економічний ефект для судноходної компанії.Документ Модернізація енергетичної установки балкера MP KAMSARMAX 1 згідно до діючих вимог IMO(НУК, 2024-12) Гнатуша Даниіл Євгенійович; Коробко Володимир ВладиславовичВ кваліфікаційній магістерській роботі «Модернізація енергетичної установки балкера MP KAMSARMAX 1 згідно до діючих вимог IMO» виконано розробка проекту модернізації енергетичної установки судна з метою підвищення її експлуатаційних характеристик та зменшення викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря до рівня вимог IMO. У якості головного двигуна було обрано MAN B&W 6S60ME-C10.5, потужністю 10450 кВт при частоті обертання 96 об/хв. Розроблена теплова схема та схема утилізації скидної теплоти в СЕУ. Виконано розрахунок та підібрано обладнання для допоміжної енергетичної установки. Для задоволення вимог ІМО щодо зменшення викидів SOX та NOx у відпрацьованих газах виконано розробку комбінованої системи EGR та EGC для застосування на даному судні. Для підвищення надійності експлуатації обладнання СЕУ на балкері застосовані: система моніторингу напруги корпусу судна Totem Plus Hull Stress Monitoring та система контролю стану зносу підшипників фірми Kongsberg. Розглянуто технологію монтажу комбінованого котла.Документ Модернізація енергетичної установки танкера Brasil Knutsen(НУК, 2024-12) Калічин Андрій Васильович; Коробко Володимир ВладиславовичВипускний проект складається з пояснювальної записки обсягом 92 с., додатків, креслень та плакатів на аркушах формату А3 та А4. У першому розділі наведена загальна характеристика танкеру «Brasil Knutsen», клас проекту за IACS, вимоги IMO, SOLAS-74, MARPOL 73/78. У другому розділі проведено аналіз пропульсивного комплексу. Проведено аналіз параметрів ЕУ базового судна. Проаналізовано вибір ГД. У третьому розділі розроблено теплову схему СЕУ та спроектовано енергетичні комплекси. У четвертому розділі виконано проектування системи. Розроблено принципову схему паливної системи СЕУ. Проведено гідравлічний розрахунок. Обрано комплектуюче обладнання. Визначені запаси робочих речовин. В п’ятому розділі проведено аналіз розміщення енергетичного обладнання у машинному відділенні. Проаналізовано вимоги розміщення обладнання в МКВ судна. Розроблено креслення розміщення обладнання в МКВ судна. Запропоновано заходи моніторингу стану корпусу судна, та систему вимірювання потужності морських валів. У шостому розділі розроблено розташування енергетичного обладнання на судні. У сьомому розділі проведено технологічну розробку монтажу або ремонту елемента СЕУ: «Форсунки головного двигуна». Підсумок роботи складається с висновку та списку використаних джерел інформації.Документ Модернізація пропульсивного комплексу рудовозу "Sao Diana"(НУК, 2024-12) Штилик Кирило Андрійович; Коробко Володимир ВладиславовичДипломна робота складається з пояснювальної записки обсягом 95 с. на аркушах формату А4 та шести креслень формату А1. До пояснювальної записки входить: вступ, вісім розділів, висновки, список використаних джерел інформації, 41 рисунок та 12 таблиць. У першому розділі наведена загальна характеристика судна «Sao Diana», клас проекту за IACS. У другому розділі розглянуті основні вимоги IMO, SOLAS-74, MARPOL 73/78. Проведено аналіз пропульсивного комплексу заданого судна. Обґрунтовано і зроблено вибір основних проектних рішень щодо підвищення ефективності пропульсивного комплексу. У третьому розділі запропоновано рішення щодо головної установки судна. Обґрунтовано і зроблено дефорсаж ГД та наведено його основні характеристики. Згідно нових даних по ГД було обрано тип передачі потужності. У четвертому розділі проведено аналіз допоміжної енергетичної установки. Проаналізовано головні споживачі електричної та теплової енергії. Виконано розробку теплової схеми. Обрано комплектуюче обладнання СЕС, УК, ДК. У п’ятому розділі запропоновано заходи з обмеження емісії GHG, SOx, NOx. Виконано проектування систем СЕУ. Розроблено принципову схему системи роторних вітрил. Проведено аналіз варіантів реалізації системи та її компонування. Обрано комплектуюче обладнання системи. У шостому розділі розроблені системи та заходи з моніторингу і діагностування стану обладнання СЕУ та системи роторних вітрил, а також заходи з моніторингу стану корпусу судна. Розглянуто питання технічного обслуговування та ремонту кришки циліндра. У сьомому розділі проведено аналіз розміщення енергетичного обладнання у машинному відділенні. Проаналізовано вимоги розміщення обладнання в МКВ судна. Приведено данні по розміщенню обладнання в МКВ судна. У восьмому розділі зроблена оцінка ефективності впровадження ESD-заходів, розраховано критерій EEDI для базового та модернізованого судна. Приведені рекомендації стосовно впровадження запропонованих заходів підвищення ефективності і екологічності судна.