Кафедра морських технологій та океанотехніки (МТО)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра морських технологій та океанотехніки (МТО) за Назва
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Determination of the aerodynamic coefficients of the steering complex of the car-passenger ferry "Maral" by the numerical method(2022) Zaytsev Volodymyr; Zaytsev Valeriy; Zaytsev Dmytro; Lukashova VictoriaДокумент The Bow Flexible Skirt Behavior of an Amphibious Hovercraft During its Forward Motion on Calm Water(2024) Zaytsev Volodymyr; Zaytsev Valeriy; Zaytsev Dmytro; Lukashova VictoriaПредставлено математичну модель затягування носового гнучкого огородження без діафрагми під корпус судна на повітряній подушці в режимі руху вперед на спокійній воді після перехідного режиму. Особливу увагу приділено напружено-деформованому стану оболонки носового гнучкого огородження при її затягуванні під корпус після перехідного режиму. Розроблений комплекс математичних моделей дозволяє поглиблено аналізувати експлуатаційні характеристики суден на повітряній подушці ще до завершення їх проектування і до початку будівництва.Документ Визначення головних розмірів НЗБУ з дослідженням впливу зовнішніх факторів на механізми та елементи її якірної системи(2024) Ручка Роман Андрійович; Зайцев Володимир ВасильовичКваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" 106 с., 7 джерел. Обєкт дослідження- механізми та елементи якірної системи напівзануреної бурової установки. Мета досліджень – визначення головних розмірів напівзануреної бурової установки з дослідженням впливу зовнішніх факторів на механізми та елементи ії якірної системи. Методика дослідження - аналітична, числова. Кваліфікаційну роботу на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" виконано згідно завдання, виданого кафедрою морських технологій та океанотехніки. У роботі визначені головні розміри НЗБУ та виконано всі необхідні для дослідження математичні моделі та розрахунки основних параметрів механізмів якірної системи напівзануреної бурової установки. Робота містить ряд розрахунків у тому числі з використанням МКЕ. Розглянуті якірні механізми призначені для встановлення на напівзанурених бурових установках. Вони використовуються для виконання операцій з постановки платформи на точку буріння за допомогою спеціальних суден – Anchor handling tug supply vessel (AHTS). У першому розділі роботи визначено основні елементи НЗБУ вирішенням рівняння вагів та писано якірну системи НЗБУ. У дослідницькій частині виконано дослідження параметрів хвилювання, а також сил та навантажень, що діють на НЗБУ в режимі буріння та вживання. Крім того досліджено питання міцності елементів якірної системи, досліджено параметри барабану та турачки якірної лебідки в залежності від зусиль у якірних канатах, досліджено якірну стоянку НЗБУ на двох якорях та оцінка зміщення НЗБУ під час якірної стоянки. Виконано розрахунок потужності і підбір привідного якірної лебідки. Розраховано вал якірної лебідки та його опор.Документ Визначення головних розмірів СПБУ з дослідженням впливу зовнішніх факторів на механізми та елементи її якірного пристрою(2024) Герун Віталій Валентинович; Зайцев Володимир ВасильовичКваліфікаційна робота на здобуття вищої освіти "магістр": 99 с., 10 джерел. Об’єкт дослідження – механізми та елементи якірного пристрою СПБУ. Мета дослідження – визначення головних розмірів СПБУ та дослідження впливу зовнішних факторівна механізми та єлементи її якірного пристрою СПБУ. Методика дослідження – аналітична, числова. У кваліфікаційній роботі на здобуття вищої освіти "магістр" виконано сві необхідні для дослідження математичні моделі та розрахунки основних параметрів механізмів якірної системи СПБУ. Робота містить ряд розрахунків у тому числі з використанням МКЕ. Розглянуті механізми та елементи якірного пристрою СПБУ, які призначені для встановлення на морських бурових установках. Вони використовуються для виконанння якірних операцій. Під час виконання кваліфікаційної роботи зроблено: визначення головниз розмірів СПБУ вирішенням рівняння вагів; дослідження зовнішніх навантажень на СПБУ при стоянці на двох якорях; визначення оцінки зміщення СПБУ під час стоянки на звичайній якірній системі з довгими ланцюгами без підвісних вантажів; дослідження міцності елементів якірного пристрою; дослідження параметрів барабану та турачки якірної лебідки в залежності від зусиль у якірних канатах; визначення потужності і підбір приводного двигуна якірної лебідки; розрахунок валу якірної лебідки та його опор.Документ Влияние повреждений блоков плавучести на мореходные характеристики подводных аппаратов(2011) Зайцев, В. В.; Копийка, С. В.Исследовано влияние повреждения блоков плавучести водопоглощением при использовании на глубине и во времени их на эксплуатационные характеристики подводного судна в зависимости от формы, размеров и расположения блоков на аппарате.Документ Дослідження характеристик якірно-швартовного пристрою напівзануреної бурової установки(2024) Шаров Сергій Валерійович; Зайцев Володимир ВасильовичОб'єкт дослідження – якорно-швартовний пристрій НЗБУ. Мета дослідження – дослідження впливу зовнішніх сил, що діють на якірний пристрій напівзанурювальної установки. Методика дослідження – аналітична, чисельна. Робота містить низку розрахунків та графічних матеріалів, виконаних на підставі існуючих методик та нормативних документів. У текстовій частині роботи подано для розгляду та аналізу існуючі НЗБУ. Визначено основні елементи НЗБУ. Робота містить: дослідження параметрів хвилювання для режимів буріння та виживання НЗБУ відповідно до вимог СНиП 2.06.04-82, дослідження сил та навантажень, що діють на НЗБУ в режимі буріння та виживання, вибір елементів якірно-швартовного пристрою, дослідження параметрів якірної стоянки НЗБУ в режимі виживання, дослідження міцності елементів якірно-швартового пристрою. Графічна частина має всі необхідні креслення, які дають уявлення про НЗБУ та якірний пристрій.