Кафедра прикладної лінгвістики (ПЛ)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра прикладної лінгвістики (ПЛ) за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 281
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Applied discourse analysis: two aspects of polycultural communication(2020) Filippova, N. M.Документ Blended learning: NEW challenges – old solutions(2021) Filippova, N. M.Документ Case study of esp teaching pattern using desktop simulator(2018) Yan Tian-ming; Chernytskyi VolodymyrДокумент Class activities to develop students’ speaking confidence(2020) Ponomarenko N. N.Документ Compass for Research Students(2012) Філіппова, Н. М.Навчальний посібник призначений для магістрів, аспірантів і здобувачів технічних спеціальностей, які готуються до кандидатського іспиту з англійської мови. Структура орієнтована на те, щоб допомогти молодим науковцям розвинути навички читання, говоріння та письма на основі типових комунікативних ситуації. Він складається з п’яти розділів, тезаурусу і чотирьох додатків.Документ Compass. Grammar in Use(2000) Філіппова, Н. М.; Лук'янова, С. Г.; Кібарова, С. І.; Клемент'єва, І. О.Даний посібник – це можливість представити декілька елементів навчальної практичної (функціональної) граматики, мета якої підвести студента до розміркування над різними можливостями використання граматичних засобів і на практиці показати, як взаємодіють когнітивна і комунікативна функції мови.Документ Day to day’ or ‘day in day out(2018) Zhang Xilai; Chernytskiy VolodymyrДокумент Digital Educational Resources as a Component of Linguistic Environment Basis for ESP Blended Learning(2017) Wang Wei-Ping; Chernytskyi VolodymyrДокумент Distinctive features of technical vocabulary and shipbuilding terminology acquisition in chinese didactic environment(2014) Chernitskii, V. B.; Movchan, L. S.; Ksilai Zhienh; Черницький, В. Б.; Мовчан, Л. С.; Ксілаї ЖєнгIssues concerning students’ masterіng general English scientific and technical terminology in the Chinese didactic environment has been studiedДокумент Does Academic Matter. Discourse Writing and Cognitive Approach to Academic Writing /(2008) Filippova, N.Стаття концентрує увагу на актуальні проблеми створення системи навчання писемному спілкуванні англійською мовою.Документ Emotional intelligence as the ability of hoping and optimistic outlooking(2015) Filippova, NinaРозуміння розумових здібностей – це одна з можливостей підвищити ефективність навчання і контроля за навчальним прогресом. Автор концентрує увагу на деяких проблемах, які дозволяє вирішити теорію Г. Гарднера, оскільки вона дозволяє ідентифікувати види діяльності в залежності від сдібностей мовної особистості.Документ English Academic Discourse: Hedges as the Strategic Stereotype for Academic Writers(2023) Filippova NinaДокумент English speaking drills for quality communication(2024) Ponomarenko N. M.; Smuhliakova M. K.; Пономаренко Н. М.; Смуглякова М. К.У цій статті представлено комплексний огляд якісних вправ з розвитку мовлення для студентів, які вивчають англійську мову професійного спрямування, з виокремленням кількох ефективних підходів та вправ. Навички говоріння є невід’ємною частиною викладання англійської мови професійного спрямування, і їхній розвиток вимагає від студентів зосередження на точності, плавності, доречності та комунікативній компетентності. Щоб досягти цього, ефективне навчання говоріння англійською мовою професійного спрямування має включати різноманітні стратегії викладання, які залучають студентів до автентичної та змістовної комунікації, а також надають можливості для чіткого викладання мовних структур та функцій.Документ ESP and ELT: problems or challenges(2019) Filippova, NinaАвтор зосереджує увагу на необхідності прикладного лінгвістичного підходу до викладаня англійської мови для спеціальних цілей, особливо виділяючи проектну роботу, підхід зосередження на вимогах студента, використання методів когнітивного моделювання.Документ Factores socioculturales que influyen en la experiencia de aprendizaje de los estudiantes: un estudio transcultural(2024) Dumchak Iryna; Kachmar Oleksandra; Mochalova Nataliia; Oleksandrenko Kateryna; Sidorova IrynaДокумент "Flipped learning" у навчанні англійської мови(2018) Мочалова, Н. С.; Mochalova, N. S.У статті представлено короткий огляд особливостей «flipped learning» («перевернутого навчання») у навчанні англійської мови. Розглянуто головні переваги й недоліки методу взагалі й у вивченні іноземної мови зокрема, вказано перспективи подальших досліджень з темиДокумент Fransis Scott Fitzgerald. The Great Gatsby(2017) Мовчан Луїза Степанівна; Цицюра Ксенія ВалеріївнаВикладено загальні відомості про Ф. С. Фіджеральда; проаналізовано тексти. Запропоновано комплексні завдання до кожного розділу для перевірки знань лексики, граматики та розуміння англомовного тексту, контрольні питання для перевірки сформованості навичок читання та критичного аналізу тексту. Призначено для студентів філологічних спеціальностей, які вивчають курси англійської мови та літератури.Документ How to develop students’ speaking confidence in esl classes(2020) Ponomarenko N. N.; Smuhliakova M. K.Документ How to mediate in ESP: that is the question(2004) Filippova, NinaДокумент Linguistic and Non-Linguistic Cognition (a Cognitive Approach to Content-Based Instruction)(2005) Filippova, NinaСтаття описує один з підходів до використання когнітивного підходу до контент-орієнтованого навчання іноземних мов.