Матеріали конференцій (ФКтаС)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Нові надходження
Документ Інноваційні фізкультурно-оздоровчі технології, ефективність сучасних мобільних програм (додатків), їх особливості та методика використання(2024) Лелека Віталій Миколайович; Алдабаєва Олександра; Лелека Віталій МиколайовичУ тезах проаналізовано інноваційні фізкультурно-оздоровчі технології. Обгрунтовано важливість використання інноваційних технологій в освіті.Документ Особливості фізичного виховання студентів мовних спеціальностей в умовах дистанційного навчання з використанням різних технік(2024) Лелека Віталій Миколайович; Бережний Дмитро; Лелека Віталій МиколайовичУ тезах проаналізовано мета фізичного виховання для студентів закладів вищої освіти. Розглянуто основні форми занять з фізичного вихованняДокумент Особливості фізичного виховання студентів, що мають відхилення у стані здоров'я(2024) Лелека Віталій Миколайович; Беспалько Вадим; Лелека Віталій МиколайовичУ тезах проаналізовано особливості фізичного виховання студентів, що мають відхилення у стані здоров'я. Визначено чинники, що впливають на стан здоров'я студентів.Документ Оптимізація організації фізичного виховання як засіб підвищення фізичної підготовленості студентів у закладах вищої освіти(Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, 2024) Молотильнікова В.В законі «Про освіту» (зі змінами у 2024) фізична культура розглядається як складова частина культури суспільства, а фізичне виховання і спорт – як найважливіші напрямки соціальної політики держави. Фізична культура є складовою частиною загальної культури і професійної підготовки студентів і тому є обов’язковим розділом гуманітарної частини освіти.Документ Використання нетрадиційних технік фізичного виховання студентів немовних спеціальностей у закладах вищої освіти(2024) Лелека Віталій Миколайович; Вадимов Вадим; Лелека Віталій МиколайовичУ тезах розглянуто нетрадиційні методики фізичного виховання студентів. Визначено, що нестандартними заняттями можуть бути наступні: інтегровані заняття; уроки змі-стовної спрямованості; заняття-змагання; театралізовані заняття тощо.Документ Методика розвитку фізичних якостей у дітей із порушенням зору(2024) Лелека Віталій Миколайович; Гірчак Владислав; Лелека Віталій МиколайовичУ тезах наголошується, що однією з категорій дітей з особливими освітніми потребами є діти з порушенням зору різного ступеня. Визначено особливості розвитку дітей із порушенням зору.Документ Методика навчання фізичної культури учнів початкової школи у закладах загальної середньої освіти(2024) Лелека Віталій Миколайович; Гладка Сніжана; Лелека Віталій МиколайовичУ статті висвітлено основні питання, які вирішуються у процесі фізичного виховання школярів молодшого шкільного віку.Документ Розвиток фізичних якостей у дітей молодшого шкільного віку засобами футболу(2024) Лелека Віталій Миколайович; Горстка Ростислав; Лелека Віталій МиколайовичУ статті проаналізовано особливості фізичного розвитку дітей молодшого шкільного віку. Одним із засобів розвитку фізичних якостей у дітей молодшого шкільного віку є гра у футбол.Документ Розвиток фізичних здібностей юних футболістів на етапі початкової підготовки засобами рухливих ігор(2024) Лелека Віталій Миколайович; Гутник Костянтин; Лелека Віталій МиколайовичУ тезах визначено основні завдання підготовки юних футболістів. Заняття футболом при правильній організації навчально-тренувального процесу є могутнім засобом розвитку фізичних якостей та здібностей дитини, які формують загальну та спеціальну фізичну підготовленість та працездатність юних футболістів.Документ Особливості фізичного розвитку дітей молодшого шкільного віку з порушеннями мовлення з використанням інформаційно-комунікативних технологій(2024) Лелека Віталій Миколайович; Дорошенко Дмитро; Лелека Віталій МиколайовичУ статті проаналізовано особливості фізичного розвитку дітей молодшого шкільного віку з порушеннями мовлення. Виокремлено основні види мовленнєвих порушень.Документ Особливості розвитку фізичної сфери учнів з порушенням опорно-рухового апарату в закладах загальної середньої освіти(2024) Лелека Віталій Миколайович; Зданевич Олександр; Лелека Віталій МиколайовичУ тезах визначено основні групи дітей з порушенням опорно-рухового апарату. Порушення опорно-рухового апарату виникають внаслідок певного захворювання, що в свою чергу призводить до розладу рухових функцій (наприклад, дитячий церебральний параліч).Документ Розвиток фізичних якостей в учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти за допомогою специфічних засобів(2024) Лелека Віталій Миколайович; Короїд Вадим; Лелека Віталій МиколайовичУ тезах визначено, що розвиток фізичних якостей сприяє поліпшенню фізичної форми та підготовленості, що, в свою чергу, сприяє зміцненню здоров’я. Фізичні якості відрізняються від інших якостей людини тим, що виявляються лише при вирішенні рухових завдань через виконання рухових дій.Документ Формування фізичних якостей у студентів неспортивних педагогічних спеціальностей на заняттях фізичної культури за допомогою специфічних засобів(2024) Лелека Віталій Миколайович; Косовський Денис; Лелека Віталій МиколайовичУ тезах проаналізовано мету фізкультурної освіти у закладах вищої освіти. Визначено основні завдання фізичного виховання студентів неспортивних педагогічних спеціальностей.Документ Формування фізичних якостей в учнів старших класів закладів загальної середньої освіти за допомогою специфічних та неспецифічних засобів(2024) Лелека Віталій Миколайович; Косогоров Максим; Лелека Віталій МиколайовичУ тезах визначено, що мета фізичного виховання витікає з основного завдання, яке трактується в необхідності підготувати всебічно розвинутих, активних та здорових учнів. Розглянуто основні специфічні та неспецифічні засоби фізичного виховання.Документ Формування здоров'язбережувальної компетенції в учнів з особливими освітніми потребами в умовах закладів загальної середньої освіти(2024) Лелека Віталій Миколайович; Кравцов Олександр; Лелека Віталій МиколайовичУ тезах вказано на основні ознаки здоровязбережувальної компетенції. Проаналізовано етапи даної компетенції та їх змістові характеристики.Документ Методика проведення фізкультурно-оздоровчих занять для учнів з особливими освітніми потребами(2024) Лелека Віталій Миколайович; Лимар Дмитро; Лелека Віталій МиколайовичУ тезах вказано, що одним із видів роботи з дітьми з особливими освітніми потребами є проведення фізкультурно-оздоровчих занять. Їх мета використання полягає у досягненні оздоровчого ефекту та фізичного вдосконалення.Документ Використання інноваційних методів навчання щодо формування здоров'язбережувальної компетенції у дітей молодшого шкільного віку(2024) Лелека Віталій Миколайович; Лотоцький Владислав; Лелека Віталій МиколайовичУ тезах визначено, що здоров’язбережувальна компетенція трактується як рівень знань, умінь, навичок та ставлень, які сприяють здоров’ю у всіх сферах життєдіяльності людини.Документ Особливості адаптивного фізичного виховання дітей шкільного віку з порушенням опорно-рухового апарату(2024) Лелека Віталій Миколайович; Мардиросян Поліна; Лелека Віталій МиколайовичУ тезах окреслено, що адаптивне фізичне виховання є новим напрямком у вітчизняній системі освіти і науки, яка вивчає аспекти фізичного виховання людей, які мають у результаті захворювання або травм різні стійкі порушення життєво важливих функцій організму та пов’язаних з ними обмежень фізичних можливостей.Документ Методика навчання фізичної культури учнів старшої школи у закладах загальної середньої освіти(2024) Лелека Віталій Миколайович; Матіато Андрій; Лелека Віталій МиколайовичУ тезах проаналізовано основні аспекти методики навчання фізичної культури учнів старшої школи у закладах загальної середньої освіти. Визначено основні завдання фізичного виховання під час роботи з учнями старшої школи.Документ Особливості фізичного виховання учнів початкової школи в умовах дистанційного навчання з використанням нетрадиційних технік(2024) Лелека Віталій Миколайович; Неутолімов Максим; Лелека Віталій МиколайовичУ тезах визначено, що в умовах дистанційного навчання вчителі можуть використовувати різні методи, прийоми та форми роботи з дітьми початкової школи.