Навчально-методичні матеріали (ПЛ)

Постійне посилання зібрання

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 20 з 35
  • Документ
    Історія зарубіжної літератури. Антична література
    (2021) Данильчук Ольга Михайлівна
    Вміщено питання з історії зарубіжної літератури, зокрема античної літератури: давньогрецької і римської. Призначено для студентів філологічних факультетів, учителів шкіл і коледжів гуманітарного профілю, а також для всіх, хто цікавиться зарубіжною літературою
  • Документ
    Загальне термінознавство
    (2018) Філіппова Ніна Михайлівна
    Навчальний посібник покликаний забезпечити вивчення особливостей функціонування термінологій як важливого компоненту мовної політики будь-якої країни й основного інструменту наукового мислення. Розглянуто актуальні теми загального термінознавства: термін і терміносистема; мовні інтерференції; внутрішня та зовнішня форми терміна; когнітивні засади аналізу терміносистем; історія розвитку україномовних термінологій; термінологічне планування. Вміщено завдання для самостійної роботи студентів, список рекомендованої літератури та ключові слова з кожної теми. Призначено для студентів-філологів вищих навчальних закладів, які вивчають дисципліну "Загальне термінознавство".
  • Документ
    Історія зарубіжної літератури XVII–XIX століть. Класицизм. Бароко. Просвітництво. Сентименталізм. Романтизм. Реалізм
    (2020) Данильчук Ольга Михайлівна
    Вміщено питання, що порушують актуальні проблеми зарубіжної літератури Нового часу, розглядаються такі художні напрямки, як класицизм, бароко, просвітницький класицизм, просвітницький реалізм, сентименталізм, романтизм і реалізм. Призначено для студентів філологічних факультетів, учителів шкіл і коледжів гуманітарного профілю та всіх, хто цікавиться сучасною літературою.
  • Документ
    Fransis Scott Fitzgerald. The Great Gatsby
    (2017) Мовчан Луїза Степанівна; Цицюра Ксенія Валеріївна
    Викладено загальні відомості про Ф. С. Фіджеральда; проаналізовано тексти. Запропоновано комплексні завдання до кожного розділу для перевірки знань лексики, граматики та розуміння англомовного тексту, контрольні питання для перевірки сформованості навичок читання та критичного аналізу тексту. Призначено для студентів філологічних спеціальностей, які вивчають курси англійської мови та літератури.
  • Документ
    Проблемні питання психолінгвістики
    (2018) Щербак Олена Володимирівна
    Уміщено ключові питання тем, практичні завдання і вправи, запропоновані студентам для самостійного опрацювання, а також перелік рефератів, доповідей та список рекомендованої літератури. Подано рекомендації щодо організації самостійної роботи студентів. Вказівки розроблено відповідно до програми навчальної дисципліни "Психолінгвістика". Призначено для студентів спеціальності 035 "Філологія" ("Прикладна лінгвістика") денної та заочної форм навчання.
  • Документ
    Мова–мислення–комунікація
    (2018) Філіппова Ніна Михайлівна
    Запропоновано підбірку завдань, які показують розвиток психолінгвістичних ідей та становлення психолінгвістики як науки. Посібник дозволяє зануритися у реальний текст, створений сучасними дослідниками цих проблем, і запрошує студентів-філологів до подальшого, більш детального і глибокого ознайомлення з ними. Призначено для студентів-філологів вищих навчальних закладів, які вивчають дисципліну "Психолінгвістика".
  • Документ
    Проєктна робота студентів-філологів
    (2022) Філіппова Ніна Михайлівна; Щербак Олена Володимирівна
    Методичні рекомендації, укладені на основі підручників із педагогіки та методики викладання, містять основні вимоги до організації, виконання, оформлення та процедури презентації проєктних робіт студентів. Рекомендовано студентам спеціальності 035 «Філологія» («Прикладна лінгвістика») денної та заочної форм навчання, які здобувають вищу освіту за рівнями «бакалавр» і «магістр».
  • Документ
    Методичні вказівки для самостійної роботи з розвитку навичок читання
    (2022) Мочалова Наталя Семенівна
    Методичні вказівки спрямовані на допомогу студентам у самостійній роботі над практичними питаннями з розвитку техніки читання англійською мовою. У них вміщено основні правила читання та виключення з них, практичні вправи і завдання для формування та автоматизації навичок читання. Методичні вказівки складаються з 12 коротких уроків, у кожному з яких надано вправи для розвитку навичок читання та список ресурсів для практики навичок читання, вимови та роботи з фонетичною транскрипцією. Призначені для студентів першого курсу спеціальності «Прикладна лінгвістика».
  • Документ
    Пізнання–мова–комунікація
    (2024) Філіппова Ніна Михайлівна
    Навчальний посібник надає можливість познайомитися з базовими поняттями когнітивної лінгвістики. Структура посібника дозволяє показати роль мови у процесах пізнання і розуміння світу, навчитися аналізувати концепт, описувати особливості мовної картини світу, зрозуміти деяку специфіку українськомовної концептосфери. Призначений для студентів-філологів.
  • Документ
    Англійська мова: тестові завдання з лексики та граматики для студентів І курсу спеціальності 035 «Філологія»
    (2023) Пономаренко Наталія Миколаївна
    Тестові завдання спрямовані на допомогу студентам у самостійній роботі для перевірки засвоєння ними лексичного запасу слів та граматичного матеріалу. Завдання містять матеріал, який складається з тем, запропонованих студентам на практичних заняттях. Список використаної літератури додається. Тестові завдання розроблені відповідно до програми навчальної дисципліни «Англійська мова» для фахівців першого рівня вищої освіти галузі знань 03 «Гуманітарні науки» за спеціальністю 035 «Філологія» спеціалізації 035.10 «Прикладна лінгвістика». Призначено для студентів вузів.
  • Документ
    Латинська мова. Тестові завдання для самоконтролю та самостійної роботи студентів
    (2023) Шаманова Наталія Євгенівна
    Тестові завдання розроблені відповідно до програми навчальної дисципліни «Латинська мова» для фахівців першого рівня вищої освіти галузі знань 03 «Гуманітарні науки» за спеціальністю 035 «Філологія» спеціаліза¬ції 035.10 «Прикладна лінгвістика». Пропонується діагностичний блок у вигляді базових тестових завдань і завдань підвищеної складності до кожної теми курсу латинської мови та рекомендована література для самостійної роботи студентів. Призначено для викладачів латинської мови та студентів філологічних спеціальностей вищих навчальних закладів.
  • Документ
    Методичні вказівки для самостійної роботи студентів спеціальності «Прикладна лінгвістика» з німецької мови «Німецька мова в комунікативних ситуаціях»
    (2017) Єганова Лариса Леонідівна
    Методичні вказівки спрямовані на допомогу студентам у самостійній роботі з вивчення німецької мови. Важливим завданням матеріалів є формування у студентів лінгво-методичних навичок та вмінь, необхідних для майбутнього вчителя іноземної мови. Мета методичних вказівок полягає у тому, щоб студенти оволоділи фонетичними, лексичними та граматичними нормами німецької мови та передбачає набуття та розвиток навичок і вмінь читання, письма, мовлення та усного сприйняття німецької мови. Основна увага при вивченні другої іноземної мови приділяється комунікативному, ситуаційному підходам, тому методичні вказівки складаються з 10-ти уроків-ситуацій.
  • Документ
    Методичні вказівки з німецької мови для іноземних студентів
    (2020) Єганова Лариса Леонідівна
    Вказівки мають за мету закласти підґрунтя навичок і вмінь усного та письмового мовлення. Студенти повинні отримати навички правильної вимови, оволодіти основними типами інтонації та засвоїти основні правила орфографії. Методичні вказівки передбачають лише первинне знайомство студентів з основними правилами морфології та синтаксису німецької мови з метою подальшого їх детального та системного опрацювання й оформлення граматичних навичок на наступних етапах вивчення німецької мови. Призначено для іноземних студентів, які починають вивчення німецької мови як другої іноземної.
  • Документ
    Граматика в таблицях : метод. вказівки з німецької мови для іноземних студентів
    (2020) Єганова Лариса Леонідівна
    Важливим завданням матеріалів є формування у студентів навичок вмінь з граматики з метою подальшого їх детального та системного опрацювання і формування граматичних навичок на наступних етапах вивчення німецької мови. Граматичний матеріал подається в таблицях, що сприяє зручному використанню деяких граматичних тем і подальшому їх опрацюванню.
  • Документ
    Знак–інформація–мова: семіотика та комунікація
    (2023) Філіппова Ніна Михайлівна
    Навчальний посібник «Знак– інформація–мова: семіотика та комунікація» – це хрестоматія та система завдань для самостійної роботи студентів з дисципліни «Семіотична концептологія». Він складається з чотирьох розділів, які представляють основні поняття семіотики, мову як особливу знакову систему, семіотику літератури, прикладну семіотику. Призначено для студентів філологічних спеціальностей.
  • Документ
    Вступ до прикладної лінгвістики
    (2014) Філіппова, Н. М.
    Даний посібник представляє один з можливих підходів до навчання дисципліни «Вступ до прикладної лінгвістики». Посібник складається з 4-х розділів, які розкривають основні підходи до визначення прикладної лінгвістики, показують роль моделювання як інструменту прикладної лінгвістики, дають уявлення про методи лінгвістичного аналізу, які дозволяють моделювати мову, мовлення, картину світу, яка представлена в мові, а також демонструють основні напрями прикладної лінгвістики. Призначений для студентів і молодих науковців, зацікавлених у знайомстві із спеціальністю «Прикладна лінгвістика».
  • Документ
    Тематичний словник-глосарій для студентів-іноземців спеціальності «Філологія»
    (2021) Пономаренко, Н. М.
    Тематичний словник-глосарій спрямований на допомогу студентам у самостійній роботі над вивченням та вдосконаленням лексичного запасу слів. Словник-глосарій складається з тем, які містять слова та словосполучення по даній темі двома мовами англійською та туркменською, та їх переклад російською мовою, яка також вивчається студентами іноземцями. У даному словнику після кожної теми вміщено глосарій ключових термінів, а також додаткові вправи для практики використання вивчених лексичних одиниць. Список використаної літератури додається. Призначено для студентів-іноземців спеціальності «Філологія» спеціалізації «Прикладна лінгвістика».
  • Документ
    Особливості англомовного риторично-організованого наукового дискурсу
    (2021) Філіппова, Н. М.
    Посібник складається з трьох розділів, які пропонують базову інформацію, пов’язану з характеристиками наукового функціонального стилю, особливостями функціонування і формування термінів та терміносистем, композиційними особливостями наукового тексту. Особливої уваги заслуговують практичні завдання, які дозволяють перевірити рівень засвоєнності теоретичних знань. Посібник призначено для магістрантів і аспірантів, майбутніх докторів філософії, спеціальності яких пов’язані з технічними галузями знань, і студентів філологічних спеціальностей.
  • Документ
    Загальне термінознавство
    (2020) Філіппова, Н. М.
    Навчальний посібник покликаний забезпечити вивчення особливостей функціонування термінологій як важливого компоненту мовної політики будь-якої країни й основного інструменту наукового мислення. Розглянуто актуальні теми загального термінознавства: термін і терміносистема; мовні інтерференції; внутрішня та зовнішня форми терміна; когнітивні засади аналізу терміносистем; історія розвитку україномовних термінологій; термінологічне планування. Вміщено завдання для самостійної роботи студентів, список рекомендованої літератури та ключові слова з кожної теми. Призначено для студентів-філологів вищих навчальних закладів, які вивчають дисципліну "Загальне термінознавство".
  • Документ
    Методичні вказівки для самостійної роботи з розвитку інтонаційних та фоностилістичних навичок усного мовлення
    (2020) Мочалова, Н. С.
    Методичні вказівки спрямовані на допомогу студентам у самостійній роботі над теоретичними та практичними питаннями з розвитку інтонаційних та фоностилістичних навичок усного мовлення. Вони складаються з 14 уроків, які містять теоретичні положення та практичні вправи і завдання. Наприкінці вміщено глосарій ключових термінів, додаткові вправи для розвитку фоностилістичних навичок та список рекомендованої літератури. Призначено для студентів першого курсу спеціальності "Прикладна лінгвістика