Навчально-науковий педагогічний інститут ім. В. О. Сухомлинського (ННПІ ім. В.О. Сухомлинського)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Навчально-науковий педагогічний інститут ім. В. О. Сухомлинського (ННПІ ім. В.О. Сухомлинського) за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 42
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Distance Learning of Physical Education as a Component of the System of Modern Education within the Framework of the "New Ukrainian School" Reform.(Intellectual Archive, 2022) Olena Voichun; Vira MolotylnikovaРозглянуто особливості формування ключових компетентностей освітньої реформи «Нова українська школа» у процесі дистанційного навчання фізичної культури. Описано шляхи реалізації кожної ключової компетентності під час уроку фізичної культури та інших форм фізичного виховання. Акцентовано увагу на освітніх ресурсах, за допомогою яких можна впровадити будь-яку компетентність у практику закладів загальної середньої освіти на сучасному етапі. Дистанційне навчання в сучасному розумінні сформувалося порівняно недавно і тому орієнтується на передовий методичний досвід, накопичений різними навчальними закладами світового простору, на використання новітніх та оперативних педагогічних технологій, що відповідають вимогам сучасної освіти та соціального забезпечення. Безумовно, поняття «дистанційне навчання» характеризується плюралізмом дефініцій, що свідчить про широкий спектр підходів до його трактуванняДокумент Theoretical and Practical Aspects of Preparation of a Personally Oriented Lesson of Physical Culture(Intellectual Archive, 2022) Olena Voichun; Vira Molotylnikova; Oleksandr BychkovУ статті висвітлено значення уроків фізичної культури як важливої складової гармонійного розвитку особистості; наголошено на необхідності формування стійкої позиції та бажання займатися фізичною культурою. Запропоновано основні теоретико-методологічні засади організації та проведення уроків фізичної культури: системність; наступність і перспективність; гуманізація; оптимізація навчально-виховного та оздоровчого процесу; індивідуалізація та диференціація формування здорового способу життя в учнів. Окреслено концептуальні засади професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури. Наголошено на провідній ролі ідей особистісно-орієнтованого навчання; запропоновано модель уроку фізичної культури з акцентом на врахуванні індивідуального потенціалу учнів.Документ USING AI FOR CREATING PERSONALIZED TRAINING PROGRAMS, ANALYZING PROGRESS, AND FORECASTING RESULTS(International Scientific Periodical Journal "Modern engineering and innovative technologies", 2024) Molotylnikova V.S.; Lozhenko K.V.Стаття досліджує вплив інноваційних технологій, зокрема штучного інтелекту (ШІ), на фізичну культуру та спорт. Розглянуто роль цифрових технологій у підвищенні мотивації до здорового способу життя, популяризації спорту серед українців та оптимізації тренувального процесу. Основну увагу приділено персоналізації тренувань за допомогою ШІ, зокрема використанню мобільного додатку BodBot, аналізу прогресу, прогнозуванню результатів і запобіганню травм. Висвітлено можливості сучасних технологій у створенні індивідуальних тренувальних програм, обробці великих обсягів даних, візуалізації результатів і моделюванні прогресу. Автори підкреслюють значення цифрових тренувальних програм, фітнес-трекерів та інших інноваційних рішень для досягнення високих спортивних результатів та популяризації фізичної культури серед різних верств населення.Документ Адаптивні методи фізичного виховання для інклюзивних освітніх середовищ(«МОГИЛЯНСЬКІ ЧИТАННЯ – 2024: Досвід та тенденції розвитку суспільства в Україні: глобальний, національний та регіональний аспекти», 2024) Ложенко К.В.; Молотильнікова В.С.Актуальність даної теми обумовлена зростаючою необхідністю забезпечити всім учням рівні можливості для фізичного розвитку, незалежно від їхніх фізичних, психічних чи соціальних особливостей. У сучасному суспільстві особлива увага приділяється інтеграції дітей з особливими освітніми потребами в загальноосвітні заклади, що вимагає розробки та впровадження адаптивних методів навчання та виховання.Документ Використання нетрадиційних технік фізичного виховання студентів немовних спеціальностей у закладах вищої освіти(2024) Лелека Віталій Миколайович; Вадимов Вадим; Лелека Віталій МиколайовичУ тезах розглянуто нетрадиційні методики фізичного виховання студентів. Визначено, що нестандартними заняттями можуть бути наступні: інтегровані заняття; уроки змі-стовної спрямованості; заняття-змагання; театралізовані заняття тощо.Документ Використання технологій у навчанні фізичної культури: від відеоуроків до віртуальної реальності(Scientists and existing problems of human development, 2023) Молотильнікова В.С.; Ложенко К.В.За останні роки в Україні трапилось багато масштабних подій, які вплинули на освіту, змушуючи вчителів пристосовуватися до нових реалій. Стрімкі технологічні зміни, пандемія COVID-19 та повномасштабна війна визначили нові напрямки у викладанні. Зокрема, фізична культура, яка завжди визначалася активністю та рухом, входить в еру інновацій. Використання технологій у навчанні фізичної культури перетворило традиційний підхід до занять, вносячи новаторські можливості для покращення якості навчання та залучення учнів в умовах онлайн освіти.Документ Використання інноваційних методів навчання щодо формування здоров'язбережувальної компетенції у дітей молодшого шкільного віку(2024) Лелека Віталій Миколайович; Лотоцький Владислав; Лелека Віталій МиколайовичУ тезах визначено, що здоров’язбережувальна компетенція трактується як рівень знань, умінь, навичок та ставлень, які сприяють здоров’ю у всіх сферах життєдіяльності людини.Документ Використання інноваційних методів під час фізичного виховання дітей молодшого шкільного віку в умовах дистанційного навчання(2024) Лелека Віталій Миколайович; Сидорчук Андрій; Лелека Віталій МиколайовичУ тезах визначено, що головною метою створення системи дистанційної освіти є забезпечення загальнонаціонального доступу до освітніх ресурсів шляхом використання сучасних інформаційних технологій та телекомунікаційних мереж і створення умов для реалізації громадянами своїх прав на освіту.Документ Використання інноваційних технологій в організації фізкультурно-оздоровчої роботи у закладах загальної середньої освіти в умовах модернізації освіти(Multidisciplinary scientific notes. Theory, history and practice, 2022) Молотильнікова В.С.; Алдабаєва О.П.Сучасний ритм життя значно змінив характер праці й спосіб життя людини.Недостатня рухова активність дітей – серйозна проблема сьогодення, оскільки вона спричиняє зниження розумової та фізичної працездатності. Як відомо, більшість здобувачів освіти займаються фізичними вправами лише на уроках фізичної культури, що негативно відображається на їхньому здоров’ї. Саме тому проблема оптимізації процесу фізичного виховання школярів потребує постійного вдосконалення. Для цього доцільно використовувати інноваційні технології та найрізноманітніші форми фізкультурно-оздоровчої роботи в урочний та позаурочний час, виховувати в дітей потребу в щоденних заняттях фізичними вправами.Документ Вплив шейпінгу на фізичний та емоційний стан студентів закладів вищої освіти України(Multidisciplinary scientific notes. Theory, history and practice, 2022) Молотильнікова В.С.; Гутник К.М.На сьогоднішній день проблема малорухливого способу життя, незадоволеності традиційними заняттями фізичної культури, емоційного навантаження є актуальною, особливо серед студентів. Стреси, нестача вільного для відпочинку часу, перенапруга – все це відбивається на здоров’ї. Тому пошук шляхів вирішення проблеми поганого психофізичного стану студентів та шляхів підвищення ефективності навчально-виховного процесу з фізичної культури у студентів за рахунок використання методики шейпінгу є дуже важливимДокумент Динаміка показників компонентного складу маси тіла у бодібілдерів залежно від тренувальних програм(2022) Войчун О. В.; Молотильнікова В. С.; Ковальова Н. В.; Бичков О. Ю.; Твеліна А. О.; Біла А. А.; Довгань О. В.; Мустафаєв А. Р.; Voichun Helena V.; Molotylnikova Vira S.; Kovaleva Natalia V.; Bychkov Alexander Yu.; Tvelina Alisa O.; Bila Antonina A.; Dovgan Oleksandra V.; Mustafaiev Artur R.Мета дослідження. Аналіз динаміки компо нентного складу тіла спортсменів бодібілдерів на етапі спеціалізованої базової підготовці. Матеріали та методи. Дослідження прово дилися з березня до кінця червня (4 місяці) 2021 року, брали участь 60 спортсменів віком 18 ‑19 років. Було сформовано три дослідні групи, по 20 спортсменів у кожній. Ці групи спортсменів, були розділені методом звичайної вибірки та за вікови ми, кваліфікаційними й антропометричними ознаками, не мали суттєвих відмінностей між собою. Різниця була тільки у запропонованих програмах тренувальних занять. Результати дослідження. Результати компо нентного складу маси тіла спортсменів за допомо гою методики біоімпедансометрії було встановле но, що найбільш суттєве зростання показника без жировой маси тіла (на 8,2 %, р <0,05), порівняно із вихідними даними, було зафіксовано у спортсменів другої основної групи. Найменші темпи зростання контрольного показника за період усього педаго гічного дослідження (на 3,9 %, р <0,05) отримано у спортсменів контрольної групи. Порівняльний аналіз динаміки показників жирової маси тіла бодібілдерів протягом усього пері оду досліджень показує значне зменшення контро льованого показника (на 9,2 %, р <0,05), порівняно з вихідними даними у представників другої осно вної групи. При цьому було зафіксовано найменші зниження жирової маси тіла (на 2,8 %, р <0,05) у спортсменів першої основної групи. Висновок. Отримані результати свідчать про те, що застосування на етапі спеціалізованої базо вої підготовки спортсменів загальноприйнятої про грами тренувальних занять у бодібілдингу є менш ефективним, ніж запропонована програма (осо бливо шляхом застосування методичного прийому «передчасна втома»).Документ Динаміка показників обхватних розмірів тіла спортсменів залежно від особливостей тренувальних програм бодібілдерів(Український журнал медицини, біології та спорту, 2022) Славітяк О. С.; Ковальова Н. В.; Бичков О. Ю.; Твеліна А. О.; Молотильнікова В.С.Мета дослідження. Вивчення особливостей впливу різних програм тренувальної діяльності на збільшення обхватних розмірів тіла бодібілдерів. Матеріали та методи. Дослідження проводилися з березня до кінця червня (4 місяці) 2021 року, брали участь 60 спортсменів віком 18‑19 років. Було сформовано три дослідні групи, по 20 спортсменів у кожній. Ці групи спортсменів, були розділені методом звичайної вибірки та за віковими, кваліфікаційними й антропометричними ознаками, не мали суттєвих відмінностей між собою. Різниця була тільки у запропонованих про грамах тренувальних занять. Результати дослідження. Динаміка обхватних розмірів тіла спортсменів свідчить про те, що використовувана на етапі спеціалізованої базової підготовки загальноприйнята програма тренувальних занять у бодібілдингу, є менш ефективною, порівняно із запропонованими програмами тренування (особливо в умовах застосування методичного прийому «передчасна втома»). Отже динаміка показників обхватних розмірів маси тіла спортсменів, на етапі спеціалізованої базової підготовки у процесі тренувальних занять, певною мірою залежить від структури програми тренування (у даному дослідженні від раціональної черговості застосування вправ базового та формуючого характерів). Висновок. Встановлено, що зміни параметрів обхватних розмірів тіла спортсменів, на етапі спеціалізовано-базової підготовки в процесі тривалого періоду заняття бодібілдингом, в повній мірі залежить від структури режиму тренувань (в даному дослідженні співвідношення періодичності засто сування базових та ізолюючих вправ). Таким чином, отримані результати свідчать про те, що вико ристовується на етапах спеціально-базової підготовки загальноприйнятого (стандартного) режиму тренувань у бодібілдингу, коли на кожну «робочу» м’язову групу спочатку виконується серія підходів базових вправ, а потім серія підходів ізолюючих вправ – є менш ефективним в порівнянні з запропонованими експериментальними режимами рухової активності (особливо в умовах застосування принципу «передчасної втоми»).Документ Збірник тестових завдань з курсу «Вступ до спеціальності» (освітні науки)(2025) Кузьменко Юлія Василівна; Корнієнко Ірина АнатоліївнаУ посібнику подано добірку тестів з курсу «Вступ до спеціальності» для здійснення поточного та підсумкового контролю здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності: А1 Освітні науки, А2 Дошкільна освіта, А3 Початкова освіта, А4 Середня освіта, А 5 Професійна освіта, А 6 Спеціальна освіта, А 7 Фізична культура і спорт. Для педагогічних та науково-педагогічних працівників, студентів закладів педагогічної освіти.Документ Крос-дисциплінарний підхід – поєднання фізичного виховання з іншими навчальними предметами(«МОГИЛЯНСЬКІ ЧИТАННЯ – 2024: Досвід та тенденції розвитку суспільства в Україні: глобальний, національний та регіональний аспекти», 2024) Ложенко К.В.; Молотильнікова В.С.У сучасній освіті дослідниками все частіше використовується поняття «крос-дисциплінарність», яке має свою філософію організації освітньої діяльностіДокумент Методи розвитку математичного мислення у школярів(2025) Кузьменко Ю.В.; Заболотна Д.В.Документ Методика навчання фізичної культури учнів початкової школи у закладах загальної середньої освіти(2024) Лелека Віталій Миколайович; Гладка Сніжана; Лелека Віталій МиколайовичУ статті висвітлено основні питання, які вирішуються у процесі фізичного виховання школярів молодшого шкільного віку.Документ Методика навчання фізичної культури учнів старшої школи у закладах загальної середньої освіти(2024) Лелека Віталій Миколайович; Матіато Андрій; Лелека Віталій МиколайовичУ тезах проаналізовано основні аспекти методики навчання фізичної культури учнів старшої школи у закладах загальної середньої освіти. Визначено основні завдання фізичного виховання під час роботи з учнями старшої школи.Документ Методика проведення фізкультурно-оздоровчих занять для учнів з особливими освітніми потребами(2024) Лелека Віталій Миколайович; Лимар Дмитро; Лелека Віталій МиколайовичУ тезах вказано, що одним із видів роботи з дітьми з особливими освітніми потребами є проведення фізкультурно-оздоровчих занять. Їх мета використання полягає у досягненні оздоровчого ефекту та фізичного вдосконалення.Документ Методика розвитку фізичних якостей у дітей із порушенням зору(2024) Лелека Віталій Миколайович; Гірчак Владислав; Лелека Віталій МиколайовичУ тезах наголошується, що однією з категорій дітей з особливими освітніми потребами є діти з порушенням зору різного ступеня. Визначено особливості розвитку дітей із порушенням зору.Документ Оптимізація організації фізичного виховання як засіб підвищення фізичної підготовленості студентів у закладах вищої освіти(Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, 2024) Молотильнікова В.В законі «Про освіту» (зі змінами у 2024) фізична культура розглядається як складова частина культури суспільства, а фізичне виховання і спорт – як найважливіші напрямки соціальної політики держави. Фізична культура є складовою частиною загальної культури і професійної підготовки студентів і тому є обов’язковим розділом гуманітарної частини освіти.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »